segunda-feira, 9 de fevereiro de 2009

Galiza responde nas rúas de Compostela.

A manifestaçom do espanholismo fanático convocada por galicia bilingüe tivo umha maciça resposta por parte de colectivos e pessoas comprometidas com a defesa do galego. Forom diversos os médios de protesto para assinalar a verdadeira face deste retrógrado circo ao que aderírom UPyD e PP, que pretende dar-lhe maior legitimidade à imposiçom do espanhol e à desapariçom do nosso idioma.

Resposta às agressons policiais A resposta á violência policial nom se fijo esperar. Dous nutridos grupos de jovens contestarom o desplegue policial que protegeu a mobilizaçom fascistas. As principais ruas do Ensanche forom cortadas por encarapuçad@s sem que a polícia puidera praticar nengumha detençom. Quase ao mesmo tempo, outro grupo enfrentava-se ao longo de todo a Zona Velha até a Rua de Sam Roque onde, segundo as testemunhas, se produziu o choque mais importante entre @s jovens e os fardados espanhois.


Segundo informarom alguns dos manifestantes que iam chegando ao longo da manhám a Compostela, duas das principais entradas a cidade se mantiverom durante um tempo cortadas por causa de vários contentores que ardiam na estrada.


A jornada remata com 10 detid@s e multidom de contusionad@s. Se alguns especulavam sobre umha teórica contençom que o PSOE imporia às forças policiais, os factos demonstrarom o contrário. Até o momento há dez detid@s e som multidom as pessoas contusionadas. Nem os meios de comunicaçom do sistema puiderom ocultar a brutalidade policial e a desproporçom dum desplegamento desenhado para possibilitar a mobilizaçom contra o galego.


Briga.

Nenhum comentário: